Optimalna življenjska doba transportnega traku se doseže, ko se zgornja plast traku in jedro obrabita sočasno. Kako pogosto se to zgodi v resničnem svetu?
Običajno se zgornja plast obrabi, jedro pa ostane nedotaknjena. Pričakovana življenjska doba sistema s tem ni dosežena. Če tekoča popravila traku niso vključena v strategijo vzdrževanja, bo potrebno transportni trak v celoti odstraniti pred predvidenim časom. Še huje, poškodovan traka lahko povzroči nenadno odpoved, ki povzroči izgubo proizvodnje, nenačrtovane vzdrževalne akcije in celo poškodbe aplikacije.
Torej, kdaj je popravilo traku mogoče? Najpomembnejše vprašanje je, ali je natezna trdnost jedra na poškodovanem mestu traku zadostna, da prenese sile potrebne za delovanje transportnega traku. Če ni, potem je zamenjava celotnega traku edina najboljša možnost. Kadar pa je poškodovana samo zgornja plast traku, četudi je poškodovana večja površin, imamo dobro novico, da obstaja preprosta in hitra rešitev za popravilo. LOCTITE ponuja trajno popravilo s pomočjo rešitve, ki temelji na tehnologiji poliuretana, v najbolj neugodnih okoljih.
Poliuretanska lepila so dobavljena kot eno ali dvokomponentna lepila in se lahko uporabljajo za široko paleto aplikacij. Na voljo so od zelo togih do izjemno fleksibilnih lepil, kot je LOCTITE® PC 7350, posebej izdelan za popravilo tekočih trakov.
LOCTITE® PC 7350 je dvokomponentno poliuretanska spojina, ki se hitro posuši pri sobni temperaturi, zaradi česa je odlična izbira za popravilu na samem kraju, ne le transportnih trakov, ampak tudi drugih gumijastih delov.
Uporaba je zelo enostavna. Preprosto odstranite material na poškodovani površini tako, da ustvarite enakomerno površino. Na površino nanesite LOCTITE sredstvo za jedkanje in pustite, da se posuši. Tako je poškodovani trak pripravljen na popravilo. Nato pritrdite mešalno šobo na kartušo LOCTITE® PC 7350 in nanesite spojino na poškodovano mesto. Uporabite plastično lopatico za glajenje površine. Ker je izdelek samoizravnalen ni potrebe po natančnosti.
Ameriško rudarsko podjetje uporablja ta sistem na svojih transporterjih, ki prevažajo trde in ostre kamne do in od drobilcev. V samo dveh urah popravijo poškodovane trakove do ponovnega polnega delovnanja in s tem prihranijo visoke stroške zamenjave in drage zastoje. Drugi primer je izkušnja avstralskega proizvajalca, ki bi lahko bila, zaradi defektnega transportnega traku, ob 7.000 € na uro zaradi zamude pri nalaganju ladje. Popravilo s pomočjo tega sistema jim je prihranilo te stroške.
Prihranek stroškov pri pravočasnem popravilu tekočih trakov je lahko precejšen, vendar je pomembno tudi to, da se lahko s takšnim kvalitetnim popravilom, življenjska doba transportnega traku v večini primerov podaljša za 70 %.
Na tej povezavi si lahko ogledate kako poteka popravilo transportnega traku z LOCTITE® PC 7350TM: https://www.youtube.com/watch?v=z10UOhWB0xA&feature=youtu.be